torsdag 30 juni 2011

Välkomna till min nya blogg....

Varför har jag då valt maskrosor som bild....kanske någon undrar..?

Jo för att dom överlever överallt, och därför passar dom såå bra till just denna bloggen!!!
För att det gäller..just precis det..att överleva!!!

Denna blogg, kanske någon tycker....är tung...och mycket riktigt!
Det är ett tungt och tyvärr ännu så tabubelagt ämne!
Just det att ha ett barn som gör sig illa!

Hoppas på detta sätt kunna hjälpa någon!

Jag kommer att skriva mera här, och hoppas att om du som läser min blogg..har någon fråga...så fråga på!

Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej gumman...
    Här kommer jag. Så klart jag vill vara med och få erfarenheter. Livet är inte alltid lätt utan man får tunga uppförsbackar också. Blir din följare. Nyss kommit hem från Norge så jag har inte nån fråga så här tidigt på morgonen. Ha en skön dag...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej! tycker att du gör rätt i att dela med dig av dina egna erfarenheter!! då vet man ju vad det handlar om!alltid kan man stödja någon i tunga saker.. du verkar ju ha en go relation till dina töser.. var rädda om er.kramiz Jessica

    SvaraRadera

Blir så glad och tacksam, om du vill lämna en kommentar!