fredag 2 september 2011

Många år sedan.....

Känner att jag måste förtydliga mej lite...

Det jag skriver om här..hände för flera år sedan. Min dotter har inte skurit sig på flera år!
Det är därför som jag känner att jag kan skriva här...om hur det har varit...under resans gång!

Gudarna skall veta att det varit ett kämpande..men som jag skrivit tidigare...det gäller som förälder..att aldrig ge upp!!!

Den dagen min dotter..bad mej hjälpa henne med att lägga om ett sår...som hon skurit upp på handleden...då visste jag...att nu har hon bestämt sig...att nu får det vara nog!

Mycket riktigt...hon skar sig bara, tror jag..en gång till efter det...och sedan aldrig mera!

1 kommentar:

  1. Både fruktansvärt och svårt detta när ens barn börjar skära sig! Tufft för dig! Jag hoppas att jag inte behöver uppleva detta!
    Kram för att du delar med dig!

    SvaraRadera

Blir så glad och tacksam, om du vill lämna en kommentar!